Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Friday, December 17, 2010

B.U.A.i.an pertama (Official post)

"B.U.A.i.an pertama" adalah tajuk entri yang akan aku guna sebagai entri pertama di buaifeizal.blogspot.com ni. Dan entri tu insya-Allah aku akan publish'kan pada 17 Dec 2010 nanti. Kenapa perlu 17 Dec??? tungguuuuuu...
17 Dec 2010 adalah tarikh yang paling bermakna dalam hidup aku (eh!hidup isteri aku jugak..) setelah hampir 4 tahun kami menunggu...berusaha...dan berdoa...hari ini, jam 1.03 pagi, isteri tercheeenta telah selamat melahirkan puteri sulung kami, Nur Qamilia Irdina, "cahaya suci kehormatan kami"... Segala puji dan syukur kehadrat ilahi atas kurniaan-NYA, Alhamdulillah.

Diari pertama, kelahiran Qamilia akan menyusul di'blog BF nie. Aku akan kongsi dan  update gambar gambar qamilia pada saat dia lahir siap dengan kronologi sekali.hehehe...

Hurmm..inspirasi awal aku untuk ber'blog'ging adalah anak aku, sebagai diari kehidupan dari saat dia lahir sampai lah dia mampu untuk mengenal erti hidup. Dan disinilah dia mungkin mengetahui sesuatu...yang terlupa untuk diceritakan ketika saat dia mula kenal apa itu cerita...apa itu hidup...siapa abah..siapa mama...(4-5 tahun lagi tue kot.heee...).

p/s: post pendek mcm ni pun susah utk aku siap habiskan...isk..isk...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...