Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Tuesday, June 7, 2011

Crochet Sweater! Part III

Akhirnya..
Siap pun baju kait melia.. mama hebat lah!ahaks.
Amacam?sweater ala2 korea kot..hehe
Gaun plus baby hat..yang ini belum siap lagi nih.
Canggih la mama Melia nih..dulu buat stokin kaki, lepas tu buat reben kepala..buat pulak topi, kendiannya jadi pulak sweater..nih tengah nak siapkan gaun plak nih!seluar jer yang takde..hehe. Takpe, budak gegurl tak pakai seluar kan..Wohha!

Boleh baca part I, part II..


4 comments:

The FREAKING Bride-To-Be said... [Reply to comment]

aku nk menuntut ilmu dgn cik siti cenggini gaya

Feizal said... [Reply to comment]

Itu pun berminggu2 nk siap beb..haha..

cik rama-rama said... [Reply to comment]

wahh..dasyat lar...teringin nk bljr..dlu tyme stdy ade budak cine pndi ngait..tpi dye dekot ilmu..hohoho...

Feizal said... [Reply to comment]

Jgn puji sgt la k.long, nti kembang plak kak kila nnti..hehe..

p/s: nk blajar bleh..tp kak kila pun blajar dr tenet ngan youtube jer..haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...