Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Saturday, June 11, 2011

Kijang Vs Penyu!


Salam guys,
Seronok pulak bila ada game puok2 kito nih.. Malam karang akan berlangsungnya final game bagi Piala FA antara Kelantan Vs Terengganu..hebak mung!sek2 kito blako nih..agak-agak buleh ko sapo la pulok kali nih.

Kalau ikut analysis kat bawah ni,macam boleh kat kelantan jer nih..haha.

Kijang : Jenis otak bijak, idea bernas, panjang akal & penuh tipu muslihat memperdayakan pihak lawan a.k.a musuh!Hehe..
Penyu : Berhati cekal, teguh & tidak mudah berputus asa menghadapi sebarang rintangan untuk sampai ke destinasi.
Apa2 pun kite tunggu je malam nanti,tengok siapa yang menang. Mintak takde la kes2 bakor kerusi stadium dok..

update: Terengganu menang..hebak mung! terengganu 2 kelate 1..

1 comments:

cik rama-rama said... [Reply to comment]

hihi..ganu mng lar abe weeyyyy...tak dop rzeki ore klate thun ni..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...