Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Thursday, March 24, 2011

Alahai Melia...

Melia! comel la  kakak nie...alahai anak abah. terdetik dalam hati abah bila tengok Melia nie..hehehe... kenapa???

Meh abah cerita, abah kat depan tv sambil layan blog. Mama kat dapur tengah ngemas, maklum la baru balik dari rumah atuk melia... sepanjang atuk pergi umrah hari tue, kita semua duk rumah atuk. Melia pulak kat sebelah abah nie baring-baring... tetibe merenget...eyek..eyek...

Abah angkat, lambung-lambung...merenget lagi...abah dudukkan Melia atas riba sambil mengadap tv...terus Melia diam... Abah biar kan Melia duduk kat riba abah, abah pulak sambung layan tv sambil tangan sibuk main keyboard.. tetiba jer rasa kepala Melia golek-golek kat perut abah..kejap kanan..kejap kiri... abah tunduk tengok, eh!alahai anak abah tidur....comel nyer Melia tidur atas pangku abah... terus abah sign in  blog, buat post nie...nak snap gambar tak boleh pulak, abah cuma ber'towel tak berbaju. Hehehe...

Ini la post paling spontant abah tulis...fresh dari kepala abah nie.
lebih kurang mcm nie la melia tido atas riba abah |gambar: Maklong & Amat|

3 comments:

putERi-kAtEk said... [Reply to comment]

hahahaha comey la melia.... eyek eyek..hahahaha...

semoga melia sentiasa comey selalu...

muaaaah!! utk melia

ADEEYA said... [Reply to comment]

Comel hihi Qamilia *mcm lagu tu KAmelia hihi

feizal said... [Reply to comment]

@ADEEYA hahaha..mmg btul, dgr lagu kamelia trus tringat kt melia. tq2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...