Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Friday, March 25, 2011

Dedikasi buat Sahabat...

Entri ini bukan untuk AnakAbah...entri ini untuk kawan baik abah yang sama-sama belajar di UiTM Shah Alam tahun 2000-2003 dulu. Dalam duk belek-belek gambar roadtrip ke utara dalam ms.lappy nie, terlintas pulak nak buat entri pasal kawan abah ni.  

Entri nie sekadar nak berkongsi detik-detik manis beliau sebagai raja sehari. Pasangan sama cantik sama padan. Si teruna (eh!teruna lagi ke zam?) segak berkeris, si gadis pulak cantik berseri, senyum tak lekang dari bibir walaupun sesaat. Amboi-amboi, suka dapat abang zam la tue ye. Hehehe...jangan marah ye shila.

Majlis telah berlangsung dengan meriah nun dijauh kg. halaman zam kat  Jitra Kedah pada sabtu lepas. Time tue Melia dengan  mama tak ikut, abah sengaja tak bawa Melia sebab perjalanan jauh. Kesian kat Melia nanti. Abah pergi bersama kawan-kawan se'Uitm dulu, sambil buat roadtrip ke Hadyai, Thailand.

Ok, meh layan gambar-gambar di majlis perkahwinan mereka. Abah doakan zam dan shila bahagia menempuh alam rumahtangga, bina la kenangan paling indah bersama.

Kan betul abah cakap, dua dua senyum tak lekang dari bibir

Finally.. i'm a king!
Adat melayu tak pernah dilupakan

Pahlawan tongkat sedang beraksi

Turn sri kandi melayu pula yang beraksi

tags: selamat pengantin baru mohd nizam nasir dan shila

p/s: kalau shila nak tahu, zam nie buaya besar masa kat uitm dulu nie.. Pecah lobang ko zam. Hahaha...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...