Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Tuesday, May 17, 2011

Melia Genap 5 Bulan Dah..

Sori Mel, lama betul abah tak update kisah Mel.. bukan malas..bukan sibuk.. tapi tak sempat nak bukak blog, dek melayan kerenah Melia yang ligat plus bising tak hengat dunia skang nih.. Serius tak boleh duk diam Melia skang ni! Mulut plak mengalahkan Mak Bedah..haha.

Hari ini 15/5/2011, genap 5 bulan Melia lahir. Kaki ligat macam gasing.. Mulut bising cam Mak Bedah.. selera pun dah besar dah.. pantang nampak orang makan, tangan tak boleh duk diam..nak capai sudu. Kekadang sian tengok Melia, kecur air liur tengok orang makan. Sabar sayang, nanti abah tanya Dr. Zul..dah boleh makan ke belum.

Ni la jadi bila tak boleh duk diam..haha.

3 comments:

cik rama-rama said... [Reply to comment]

wah....comey btol melia,bru 5 buln..

Feizal said... [Reply to comment]

@cik rama-rama,Trima kasih...comel cm k.long dia..hehe

::zAsyikein:: said... [Reply to comment]

mel blum boleh mkn lagi la abh..eheh tunggu next month..tp klu abah nk suap2 sikit pun ok jer...ehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...