Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Wednesday, March 9, 2011

Blogger Baru Berkumpul di Bangku Kosong!


Diari AnakAbah,
Dulu, Abah tengok ramai kawan-kawan punya blog, abah tengok..abah belek...abah baca...alahai, pasal makan nasi goreng pun nak buat post kat blog ke! Perlu ke nak share-share pasal bende remeh macam tue? Itu dulu... sebelum AnakAbah nie lahir. Entah macam mana bila dah dekat waktu-waktu AnakAbah nie hendak lahir , boleh terbuka hati abah untuk create blog... kira macam dedikasi seorang abah untuk AnakAbah(tak percaya??klik sini! Kat sini jugak!). Hari nie AnakAbah dah 2 bulan 20 hari, dan itu lah juga usia blog AnakAbah nie.

Sekarang baru abah tahu, isu yang abah anggap remeh dulu adalah cerita ikhlas dari hati penulis. Jangan sekali-kali kita pertikaikan idea nukilan orang lain kalau kita yang naïf pasal niat ber’blog nie. Abah insaf!!insaf dah!!

Semalam jumpa sifu (eh!sifu kah dia?), hari ini sifu follow AnakAbah punya blog... hari nie juga sifu buat contest untuk blogger baru, hari ini juga lah buat pertama kali blog AnakAbah nie join contest.  Permulaan yang baik! Contest yang santai bagi abah, santai untuk together-gether... Mari ramai-ramai kita penuhkan Bangku Kosong itu.Wohha!

Harapan Abah dalam dunia blog ini cuma satu, perkongsian AnakAbah dapat memberikan sesuatu yang positif buat kita semua sebagai AnakAbah!

Nota kaki:
- Buat satu entri bertajuk: Blogger Baru Berkumpul di Bangku Kosong Siap!
- Letakkan gambar anak saya tu dalam entri korang, dan link ke entri ini. – Siap! gambar AnakAbah nie...
- Isi entri anda mestilah ceritakan bila dan mengapa anda mula berblog, dan berikan link ke entri pertama anda. Siap! Orang mintak satu, dia kasi 2...
- Di pengakhiran entri anda, tulis apa yang anda nak capai dalam berblog sebagai seorang blogger baru. Siap!
- Dah siap, tinggalkan url entri anda tu kat komen yer. Siap!
- Kalau nak jadi followers, saya amat alu-alukan, kalau anda memang followers blog ini, nyatakan yer. Siap! Semalam follow. Encik sifu tahu ke saya yang mana satu? Wohha!

5 comments:

Arash Libra said... [Reply to comment]

mengata org kan..hahahaha

Admin said... [Reply to comment]

Terima kasih. Gitulah. Kalau dah ada keluarga, isi entri pun jadi lain, dan kisah paling best nak dikongsi .. adalah kisah anak2 .. sebab anak2 memang comel, dengan kecomelan dan keletah mereka .. kita bisa menarik pengunjung.

mas saari said... [Reply to comment]

singgah dari blog bangku kosong
salam perkenalan..

Feizal said... [Reply to comment]

AL-jgn risau man..aku xpnah ngata hang..
HH-terima kasih bnyk2..
MS-salam juga..boleh share2 lepas nie..sib baik my baby blum comot2..klau x,dh serang u punya contes...wohha..

ftdanisha said... [Reply to comment]

slm ziarah dan jejak..singgah sini jugak dr blog BangkuKosong..
teruja nampak upin and the geng..hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...