Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Wednesday, April 13, 2011

Peragut Terdesak?

Peringatan! especially  untuk kaum-kaum ibu...


Kalau dapat tangkap peragut nie, elok awok bakor jer...eh!jangan, awok gurau jer. Paling tidak, kita kasi hancur jari-jari peragut tue.. biar dia tahu tangan tue untuk apa sebenarnya.

p/s: Abah dah dapat semangat baru untuk ber'blogging. Banyak cerita pasal Melia lepas nie!

7 comments:

cik rama-rama said... [Reply to comment]

kiter bako jer...peragut ni kalo dpt kt org rmi..kompom kne blsh...

bru nk follow abg..tp x dpt ni...
berjangkit dgn sy ker ilang button follower ni..huhu...

Azroy Kassim said... [Reply to comment]

tak faham video tu.. kne tembak ke ape??

feizal said... [Reply to comment]

@cik rama-rama Thanks follow yer.. camno dh ok lum follower 2??

feizal said... [Reply to comment]

@Azroy Kassim bkn tembak..ragut beg tue..ko tolong bahasakn skit siperagut tue roy... klau kt MindaGersang bleh ks ayat power skit! hahaha

cik rama-rama said... [Reply to comment]

ok dah...tp kdg2 blog ni domam agk erk...tu psl dye ilang2 kot...sbr jer lar.. = =

::zAsyikein:: said... [Reply to comment]

yey!! rindu update cite Melia the menantu...wah mcm tajuk lagu..agaga

Huszaini said... [Reply to comment]

peragut tu guna alat pecah cermin, alat ni sekali ketuk kat cermin terus hancur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...