Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Friday, April 15, 2011

Puting? Hisap...urm...urm...


Urmmh..Urmh.. sedap betul hisap puting. Siapa kata hisap puting tak nikmat?? kite yang nengok nie pun boleh rasa nikmatnya. Wuuuuu...

Ok, sekarang nie mama dah ajar Melia hisap puting a.k.a pacifier dah...tapi tue tak bermakna mama tak kasi hisap mama punya dah, cuma  sekarang nie Melia asyik nak ngempeng jer sampai mama takde masa nak main-main ngan abah..eh!! hehehe...

Comel jer tengok Melia nak hisap puting tue.. plup!plup! melompat lompat puting tue kat mulut Melia. Taknak cakap lagi la. Layan jer video Melia kat bawah nie, tengok kat minit 1:39 tue... so sweet anak abah! hahahaha.


hurmm...sedapnya mama!

4 comments:

xazryx said... [Reply to comment]

budak kecik tu comey je .HEHE . :)

Syuk Ry said... [Reply to comment]

cumil tol.. anoksapo la ni..

::zAsyikein:: said... [Reply to comment]

amboi abah...jeles ke melia curi time ngn mama ehehhe...biasala abah kene korbannnnnnn..eheheh

Feizal said... [Reply to comment]

@::zAsyikein:: xjeles kin..tp tersisih..ahahha...

xazryx & syukry - tq2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...