Nuffnang Ads

"B.U.A.ifeizal adalah blog picisan seorang ABAH yang ingin berkongsi sesuatu dengan AnakAbah™. AnakMak macam mana?? Jangan risau, AnakAtuk AnakTokyang semua boleh. AnakIkan jer boleh main jauh jauh!"

Wednesday, April 27, 2011

Subhanallah... Tolong Doakan Makcik nie!


Salam,
Memang aku takut dengan ape yang dah jadi...tadi tengok FB makcik kat atas tue, anda tengok, anda renungkan la. Mengucap panjang, tak sanggup nak baca komen-komen dia..mintak2 la bertaubat, mari pakat sama-sama doakan makcik nie supaya ditunjukkan jalan yang benar.

Serius saya memang takut dengan keadaan yang jadi sekarang ni, dunia dah tak LAMA dah. Jangan sesekali lupa solat kawan2, solat penawar segalanya. Insyallah.

2 comments:

cik rama-rama said... [Reply to comment]

dah macam2 kan skrunxx...x pyh tgk org luar benci islam..dalam kalangan org kita pun dah ada..

Feizal said... [Reply to comment]

@cik rama-rama
kena slalu ingat mati,baru timbul rasa takut..dok gitu kak long?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...